Forum Turk

Hoşgeldiniz
 
AnasayfaAnasayfa  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 İştah Azaltmanın 10 Yolu

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
éLFF53
Admin
Admin
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 829
Yaş : 24
Nerden : iSTaNBuL/zb
Kayıt tarihi : 03/07/08

MesajKonu: İştah Azaltmanın 10 Yolu   Salı Tem. 08, 2008 1:39 am

1. Protein ağırlıklı kahvaltı edin. Zaman ilerledikçe daha az acıkacak ve gün boyunca 267 kalori daha alarak beslenebilirsiniz. Sabahları 2 yumurta ve üzerine marmelat sürülmüş 2 dilim ekmek yenilerek doygunluk hissi geciktirilebiliyor.

2. Canınız birşeyler yemek istediğinde merdiven inip çıkın, koşun yani kendinizi yorun. Yiyecekleri ulaşmanızın zor olacağı yerlere koyun. Bu kadar yorgunluktan sonra, favori yiyeceğinizi alıp yemek canınız istemeyecek. Sadece su içerek açlığınızı yatıştırabileceksiniz.

3. İyi uyumaya özen gösterin ve birşey yiyerek rahatlamak yerine mümkünse şekerleme yapın.. Uykunun insanları
acıktırmadığı, atıştırma hissi uyandırmadığı belirtiliyor.

4. Farklı düşünün.. Bilim adamları, yiyecek kokusu duyma ile yiyeceğin ağızda olmasının beyinde aynı etkiyi yarattığını keşfetti. Yani eğer canınız birşey yemek istiyorsa sadece koklayarak da aynı doyumu sağlayabilirsiniz.

5. Asla dolu bir tabak yiyecekle kendinizi sınamayın. Önünüzde daha çok yiyecek olması sizn daha çok yemenize neden
olur. Eğer dışarıda yemek yiyorsanız, garsondan yemeğinizi servis etmeden önce yarısını evinize götürmek için paket yapmasını isteyebilirsiniz. Kalan yemeği ertesi gün öğleyin yiyebilirsiniz.

6. Yemeğinizi aydınlık mekanlarda yiyin. Loş bir ortamda aydınlık bir ortamda yediğinizden daha fazla yersiniz. Aydınlık ortamlarda etrafınızdaki kişiler de, iştahınızı kontrol etmenize yardımcı olabilir.

7. Sohbet edin. Eğlenceli bir arkadaşınızla keyifli bir zaman geçirmek, uzun hikayeler anlatmak yemek için size zaman bırakmaz. Bu sürede sizin tabağınızdakiler duruyor ve onlarınkiler bitmişse, sizin yiyeceklerinizi de yemelerini tavsiye edebilirsiniz.

8. Oturarak yiyin. Eğer oturarak ve tabakta hafif şeyler yerseniz alacağınız kalori miktarı daha az olur.

9. Sadece çorba içerek açlığınızı yatıştırın. En yoğun sebze çorbası yaklaşık 130 kalori içerir. Öğle yemeklerinde çorba tüketerek % 20 daha az kalori almış olacaksınız.

10. İştahınızı azaltmak için ufak bisküviler, şekerleme, peynir, kuru yemiş gibi ufak yiyecekleri belirli bir miktar yiyebilirsiniz.Yalnız fazla kaçırmamaya özen gösterin

_________________

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://forumturk.77forum.com
ayShequL
Moderatör
Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 849
Yaş : 23
Nerden : iSTaNßuL/ z.ß.
Kayıt tarihi : 04/07/08

MesajKonu: Geri: İştah Azaltmanın 10 Yolu   Salı Tem. 08, 2008 1:46 am

bunları yapmam lazım Very Happy

_________________


                                                                                       ♠ Rock TaRz...RAP Farz...!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://forumturk.77forum.com
yaSmimmm*
Üye
Üye
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 523
Yaş : 23
Nerden : iStanßuL*zß !
Kayıt tarihi : 05/07/08

MesajKonu: Geri: İştah Azaltmanın 10 Yolu   Salı Tem. 08, 2008 9:45 pm

payLaşım için saol Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
İştah Azaltmanın 10 Yolu
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Forum Turk :: Serbest Kürsü :: Güzellik,Bakım,Moda-
Buraya geçin: